Advertisement

Nieskategoryzowane

  • Biedronka – rozwój dla klienta

    Piątek, 26 lutego 2010

    Ubiegły rok spółka Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci Biedronka, zamknęła niemal 30-procentowym wzrostem sprzedaży. Biedronka wygenerowała ponad połowę wzrostu sprzedaży całej Grupy Jeronimo Martins. Kierownictwo grupy chce utrzymać trend wzrostowy w najbliższych latach - do końca 2012 r. planowane jest otwarcie 550 nowych Biedronek.  Wraz z rozwojem sieci... Czytaj więcej »

  • Kompania Piwowarska SA (należąca do Grupy SABMiller plc) osiągnęła w okresie 12 miesięcy od stycznia do grudnia 2009 roku sprzedaż krajową wielkości 14,6 milionów hektolitrów. Wyniki te są niższe o 3 % w porównaniu do wyników uzyskanych w poprzednim roku. Całkowita sprzedaż branży na krajowym rynku piwa w Polsce spadła w tym okresie o 10% i wyniosła... Czytaj więcej »

  • W 2009 r. Grupa Żywiec zwiększyła swój udział rynkowy oraz wygenerowała lepsze przepływy pieniężne. W ub. roku zysk z działalności operacyjnej Grupy Żywiec wyniósł 431 mln zł a zysk netto 370 mln zł. Skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży osiągnęły wartość 3 730 mln zł. Wolumen sprzedaży wyniósł 12,5 mln hl (łącznie z zewnętrznym portfelem... Czytaj więcej »

  • Od 10 lutego klienci MAKRO Cash & Carry korzystają z nowego udogodnienia - wirtualnego Działu Obsługi Klienta, w którym wszystkie najważniejsze formalności można załatwić, nie wychodząc z domu czy biura. Czytaj więcej »

  • W wyniku przejęcia 100 % udziałów w Nalewki Sp. z o.o. sieć sklepów winiarskich Grupy AMBRA powiększyła się o 9 sklepów i liczy dzisiaj 25 placówek. Jest to największa tego typu sieć sklepów w Polsce. Czytaj więcej »

  • AMBRA zwiększa zyski i rentowność

    Czwartek, 25 lutego 2010

    W I półroczu roku obrotowego 2009/2010 Grupa AMBRA zwiększyła zysk netto do 23,4 mln zł, a zysk operacyjny do 42,1 mln zł, czyli o 32,5%. Wyniki półroczne są rekordowe w historii Grupy. Czytaj więcej »

  • Satysfakcja gwarantowana

    Czwartek, 25 lutego 2010

    W punktach handlowych w całej Polsce trwa właśnie akcja marketingowa, przygotowana dla Stock Prestige Vodka. „Satysfakcja gwarantowana" ma zachęcić konsumentów do zakupienia i spróbowania tego trunku. Czytaj więcej »

  • W 2009 roku Firma Ziaja obchodziła 20-lecie swojego istnienia. Wydarzenie to powiązano ze specjalnie opracowanym programem, "Polecam markę Ziaja", skierowanym do Detalicznych Partnerów Handlowych z całej Polski. Do programu zakwalifikowało się prawie 500 drogerii i sklepów zielarskich, które od sierpnia do grudnia 2009, rywalizowały ze sobą o miano... Czytaj więcej »

  • Godzina dla Ziemi z Carrefour Polska

    Czwartek, 25 lutego 2010

    27 marca 2010 r. Carrefour Polska już po raz kolejny włączy się w ogólnoświatową akcję „Godzina Dla Ziemi". Tego dnia, o godzinie 20:30 w obiektach sieci w całej Polsce zostaną przygaszone światła. Poprzez udział w akcji, firma Carrefour pragnie aktywnie wspierać kampanię na rzecz popularyzacji problemu globalnych zmian klimatycznych. Czytaj więcej »

  • Bosman i Piast, regionalne marki z portfela Carlsberg Polska, rozpoczęły akcję promocyjną, w ramach której wszyscy konsumenci piwa Bosman oraz Piast mają szansę na wielką wygraną w wysokości aż 100 000 ZŁ. Jednocześnie marki Bosman i Piast przygotowały dla uczestników akcji nagrody dodatkowe, w wysokości 1000 zł i 100 zł. Akcja trwać będzie do 30 kwietnia... Czytaj więcej »

  • Na początku lutego br. sieć stacji dealerskich dedykowanych samochodom ciężarowym wzbogaciła się o ultranowoczesny zakład dealersko-serwisowy samochodów ciężarowych Mercedes-Benz  firmy Auto Partner Jan Garcarek i Andrzej Garcarek Sp.j. Czytaj więcej »

  • Spadek popytu na biura

    Środa, 24 lutego 2010

    W najważniejszych miastach świata odnotowano bezprecedensowy spadek popytu na powierzchnię biurową, który przyczynił się do pierwszego od 2003 r. skumulowanego spadku stawek czynszów w najlepszych lokalizacjach. Firma Cushman & Wakefield, międzynarodowy doradca na rynku nieruchomości, w swoim nowym raporcie Office Space Across the World (Powierzchnie biurowe na... Czytaj więcej »

  • 2 lutego 2010 roku Kapituła Programu Jakość Roku uhonorowała firmę WWŻ Profi nagrodą Jakość Roku ZŁOTO 2009 w kategorii Dania Gotowe. Jest to kolejne, trzecie już wyróżnienie firmy za wysoką jakość oferowanych przez nią produktów. Czytaj więcej »

  • Spośród 2 000 osób z całego świata najlepszym degustatorem piwa wybrano kobietę. Zwyciężczyni nazywa się Joanna Wasilewska i pracuje w białostockim browarze. Tytuł Degustatora Roku w ogólnoświatowym konkursie przeprowadzonym przez SABMiller przypadł jej już drugi raz z rzędu.  Czytaj więcej »

  • Nowe sklepy Grupy Muszkieterów

    Wtorek, 23 lutego 2010

    W lutym sieć Intermarché powiększyła się o dwa punkty sprzedaży. Tym samym w Polsce funkcjonuje 145 supermarketów pod szyldem Intermarché. Zakupy w nowych sklepach robić mogą mieszkańcy Pabianic w województwie łódzkim oraz mieszkańcy Obornik Śląskich w województwie dolnośląskim. Czytaj więcej »

  • Od lutego we wszystkich  sklepach Netto na terenie Koszalina, Poznania, Szczecina, Wrocławia wprowadzono terminale do kart płatniczych. W ten sposób firma umożliwiła swoim klientom to, na co czekali od dawna - możliwość zapłaty za zakupy plastikową kartą. Czytaj więcej »

  • OSM Piątnica stawia na rozwój

    Wtorek, 23 lutego 2010

    OSM Piątnica to jedna z najszybciej rozwijających się mleczarni w kraju. W minionym roku spółdzielnia osiągnęła największy w swojej historii przychód w wysokości 487 mln zł, odnotowując niemal 15% wzrost sprzedaży. Dobre wyniki finansowe oraz mocna pozycja firmy na rynku to efekt konsekwentnej polityki ukierunkowanej na najwyższą jakość produktów. Czytaj więcej »

  • Firma Sawex, producent ryżu marki Britta dołączyła do programu znakowania żywności „Wiem, co wybieram". Dzięki temu grono firm uczestniczących w programie powiększyło się do 10. Ryż Britta, który otrzymał logo to pierwszy ryż w programie w Polsce. W sumie już ponad 100 produktów otrzymało logo „Wiem, co wybieram", ułatwiające konsumentom... Czytaj więcej »

  • Model rocznikowy  2010 Mercedes-Benz Econic ma jeszcze lepsze silniki, jest bezpiecznijszy i bardziej komfortowy. Od roku 2002 Econic z napędem na gaz ziemny spełnia najostrzejsze aktualnie wymagania normy emisji spalin EEV. Obecnie w produkcji seryjnej znalazły się również pojazdy Econic z silnikiem wysokoprężnym wyposażonym w innowacyjną technologię BlueTec EEV. W... Czytaj więcej »

  • SklepyFirmowe.pl wraz z Nokaut.pl i TradeMaker.pl organizują  konkurs dla osób, które chcą rozpocząć sprzedaż przez Internet. Zakładając sklep internetowy na platformie SklepyFirmowe.pl, a następnie efektywnie go rozwijając, można otrzymać nagrody, które pomogą w dalszym prowadzeniu własnego biznesu. Czytaj więcej »

  • Przystąpienie Muzeum Browaru w Żywcu oraz Browaru w Żywcu do Europejskiego Szlaku Zabytków Techniki daje możliwość utworzenia piwnego szlaku. Jego kolejnym punktem może zostać Bracki Browar Zamkowy zlokalizowany w Cieszynie - mieście, które w tym roku obchodzi 1200. rocznicę założenia. Czytaj więcej »

  • Chcesz zdobyć Suzuki SX4? Weź udział w Jubileuszowej Promocji Wawel przygotowanej z okazji 100-lecia firmy. Wystarczy, że między 1 marca a 30 kwietnia wyślesz swoje zgłoszenie, a atrakcyjne nagrody mogą trafić do Ciebie! Czytaj więcej »

  • Milea w Biłgoraju

    Poniedziałek, 22 lutego 2010

    W sobotę 20 lutego sieć sklepów Milea powiększyła się o nową placówkę, która mieści się w Biłgoraju (województwo lubelskie), przy ul. Widok 4. Czytaj więcej »

  • 100 tysięcy czekolad Wedla rozdane

    Poniedziałek, 22 lutego 2010

    Każda kobieta, która dokonała zakupu w perfumerii Douglas lub w sklepie odzieżowym Reserved otrzymała prezent w postaci nowej czekolady Wedla. Był to element trwającej od września kampanii promującej nowe czekolady skierowane do pań. Celem kampanii było dalsze budowanie świadomości produktu i zachęcanie do jego wypróbowania. Czytaj więcej »

  • Drosed wprowadza nową etykietę

    Poniedziałek, 22 lutego 2010

    W tym roku drób konfekcjonowany z Drosedu będzie wyróżniał się na tle konkurencji nową, bardzo efektowną etykietą. Producent postawił na nowoczesną linię, dynamiczny kształt i silną identyfikację z marką Drosed. Czytaj więcej »

  • Tedi sp. z o.o., Atest sp.j. oraz PHUP Gniezno sp. z o.o. to tegoroczni laureaci specjalnej promocji „Hellena VIP". Promocja ta skierowana była do dystrybutorów napojów marki Hellena. Najlepsi otrzymali samochody osobowe. Czytaj więcej »

  • Wielkanocna kampania BAKALLAND

    Piątek, 19 lutego 2010

    W marcu rozpocznie się świąteczna kampania reklamowa BAKALLAND. Podobnie jak w okresie przed Bożym Narodzeniem, wspieranymi produktami będą: masa makowa, bakalie oraz masy krówkowe - które pod koniec 2009 roku poszerzyły portfolio firmy. Jest to  już druga po relaunchu marki kampania BAKALLAND. Czytaj więcej »

  • Spomlek rozpoczął proces konsolidacji

    Czwartek, 18 lutego 2010

    Zarządy Spółdzielczej Mleczarni Spomlek i Elbląskiej Spółdzielni Mleczarskiej w obecności Rad Nadzorczych podpisały listy intencyjne w sprawie połączenia obu podmiotów. Powinno ono nastąpić jeszcze w 2010 roku. To pierwszy etap realizowanej przez Spomlek strategii konsolidacji, której głównym celem jest zbudowanie szerokiej platformy... Czytaj więcej »

  • Stuletnia butelka Stocka

    Czwartek, 18 lutego 2010

    Prawie stuletnia butelka koniaku to nie jedyny cenny eksponat, który został nadesłany do lubelskiej fabryki, w ramach akcji „Poszukujemy pamiątek po dawnej fabryce Stocka w Polsce". Czytaj więcej »

  • Bogata oferta gatunków alkoholi z całego świata, degustacje, nowości produktowe, bezpłatne warszaty prowadzone przez fachowców to tylko niektóre punkty programu kolejnej edycji Międzynarodowych Targów Alkoholi Wine & Spirits. Już 26 i 27 maja 2010 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie dowiemy się czym jeszcze zaskoczą nas organizatorzy... Czytaj więcej »

więcej artykułów